Stap 1 – Kennismaken en bouwteam vormen
We bespreken jouw wensen en plannen. Vervolgens stellen we een bouwteam samen waarin alle partijen — architect, installateur, aannemer en opdrachtgever — vanaf het begin samenwerken.
Stap 2 – Plan en ontwerp ontwikkelen
We maken samen een plan dat past bij de locatie, de wensen én het budget. Daarbij maken we afspraken over kwaliteit en planning.
Stap 3 – Budget en afspraken vastleggen
Samen stellen we een open begroting op voor ontwerp en bouw. We bespreken alles van tevoren, zodat je vanaf het begin inzicht hebt in kosten en afspraken. Dat voorkomt verrassingen en zorgt voor transparantie.
Stap 4 – Aannemersovereenkomst sluiten
Na goedkeuring van het ontwerp en de begroting zetten we de samenwerking formeel om in een aannemersovereenkomst. Zo weten alle partijen precies waar ze aan toe zijn.
Stap 5 – Bouwen en opleveren
Met een vast projectteam voeren we de werkzaamheden uit. Door korte lijnen en direct contact kunnen we snel schakelen en realiseren we samen een optimaal eindresultaat.